Wij zijn een hondenclub waar we trainen volgens de regels van de KNPV. Zowel het speurhondenprogramma als het PH1 programma wordt beoefend. We trainen op een diervriendelijke manier.
We zijn voornemens om de het toilet te betegelen, in de kantine een nieuw rooster te kopen voor de kachel want die is kapot. Eventueel ook nog wat schilderwerkzaamheden.
We hebben een nieuwe accu voor de grasmaaier kunnen aanschaffen.