Wij zijn een scouting vereniging in de wijk meerhoven, waar we de internationale jeugd samenbrengen om buiten actief bezig te zijn.
Bij SBWM maken we al meer dan 17 jaar gebruik van deze enorme tent (Q22 tent). Hij word gebruikt om te eten, schuilen, entertainment en elkaar te ontmoeten op kampen. Dan kunnen er 20 tot 30 man gezellig samenkomen en mooie herinneringen maken. In al deze jaren zijn is hij veel gebruikt. Nu word het tijd voor vervanging zodat ook nieuwe leden en leiding mooie herinneringen kunnen blijven maken.
Support ook SBWM!