Stichting T-DOSE (Technical Dutch Open Source Event) streeft ernaar het gebruik van en de kennis over Open Source Software te bevorderen. Door jaarlijks een evenement genaamd T-DOSE te organiseren, hoopt de stichting Open Source Gemeenschappen een platform te bieden waarop zij onderling kunnen samenwerken en zich kunnen presenteren aan hun gebruikers.
T-DOSE 2027 komt eraan en wij zijn alweer hard op zoek naar sponsoren voor dit evenement, dat inmiddels al 20 jaar bestaat. Het geld zal besteed worden aan het huren van de ruimtes en het aanbieden van een social event aan de vele sprekers.
Het hele event wordt betaald door mensen die Open Source Software een warm hart toedragen. Bedankt!